Met de Woonbeurs Amsterdam zetten we in 1993 onze eerste stap in de eventwereld. Al vanaf de tweede editie trokken we jaarlijks meer dan 100.000 kapitaalkrachtige woonliefhebbers naar de RAI. Het geheim? Platgetreden paden verlaten en alles nieuw bedenken vanuit het perspectief van zowel bezoeker als exposant. Een reeks succesvolle consumentenbeurzen, zoals de Libelle Zomerweek, volgden. In 2006 maakten we een omslag en gingen ons richten op maatschappelijke betrokkenheid en duurzaamheid. Daarmee liepen we ver voor de troepen uit. Gedurende een aantal jaren deden we vooral projecten voor gemeentes, provincies en milieudiensten.
In 2013 begonnen we met Solar Solutions International, een
vakbeurs voor de solar sector. Het speelveld was door internet
radicaal veranderd dus moesten we het medium vakbeurs radicaal
naar de 21e eeuw brengen. Dat deden we door digitalisering van het deelnametraject, door succesvolle mediaplatformen toe te voegen
en door structureel marktonderzoek te doen en die kennis met onze klanten te delen. In tien jaar is de beurs uitgegroeid van een lokaal event tot de grootste zonne-energiebeurs van Noordwest-Europa. In 2022 vond in Düsseldorf de eerste internationale editie plaats. In een joint venture met Kortrijk Xpo staat de komende jaren een Europese uitrol gepland.
Het belang van duurzaamheid wordt steeds meer onderkend en dat werkt door in het segment waarin wij zakelijk actief zijn. De solar en elektrische verwarmingssector is in het afgelopen decennium explosief gegroeid en zal de komende decennia blijven groeien. Met onze huidige positie in de markt en het uitzicht op internationale expansie staat Good er uitstekend voor. Maar tegen de achtergrond van klimaatverandering en grondstoftekorten staan we als maatschappij en als mensheid voor grote uitdagingen. Met Good nemen we de handschoen op en zullen op zoveel mogelijk terreinen bijdragen aan een sustainable future.